maandag 5 juli 2010

Word jij miss Gosh?

Gosh heeft weer een kortingsactie 1+1 gratis. Ik zelf vind Gosh een heel fijn merk vanmiddag ga ik daarom ook even een kijkje nemen of ik wat leuke spulletjes kan scoren!
Zelf wil ik even bij de oogpotloodjes kijken voor een blauwe, bruine en een groene. Een lipstick en nog even bij de foundations misschien. Al gebruik ik al een tijdje geen foundation meer en daar ben ik ook wel erg blij mee.


Koop tijdens de actieweken van Gosh een product en je krijgt er eentje gratis. Op het bonnetje wat je dan krijgt staat een actiecode, daarmee ga je dan naar www.kruidvat.nl/gosh . Hier upload je jou mooiste glamourfoto. Door de jury worden de 15 mooiste foto's uitgekozen uit alle inzendingen. Daarna kan iedereen op die foto's gaan stemmen en op 9 augustus word de uitslag bekend gemaakt.
Hiermee maak je kans om het gezicht van de Gosh glamour look van het najaar 2010 te worden.
Dus dames rennen naar de kruidvat met zijn allen!
Gaan jullie hier een kijkje nemen?
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten