dinsdag 6 juli 2010

shoplog

Zoals ik jullie gister al vertelde zou ik naar de kruidvat gaan om een aantal nieuwe make-upjes te scoren. Bij www.misslipgloss.nl ben ik even naar een aantal reviews gaan zoeken en de oogpotloden van Gosh moesten mijn beste keuze zijn! Ik wilde eigenlijk ook nog een aantal lippenstiften van Gosh maar er waren nog maar weinig lippenstiften en het was er niet zo schoon bij de lippenstiften dus ik besloot dat maar niet te doen. Bij Catrice vond ik wel twee mooie en die heb ik dan ook maar mee genomen. Ook had Catrice een nieuwe variant oogpotloden en die zagen er fijn uit, mooie kleuren waarvan ik er twee ga testen voor jullie. Tenslotte heb ik nog een nagellakje gekocht. Over alles komt een review dus ik heb een hoop te testen voor jullie. Ik zal ze zeer binnenkort posten. Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten