zaterdag 17 juli 2010

update

Het is al eeen tijdje geleden dat ik voor het laatst een nieuw artikel plaatsde maar ik heb het gewoon ontzettend druk gehad, moest overal heen ook leuke dingen zoals winkelen met vriendinnen maar ook naar school;rapport ophalen, boeken inlevere en cijfershalen maar school pland dat zo leuk dat ze dat niet op een dag doen maar op twee dagen. Verder heb ik ook heel veel gelogeerd en dat maakt artikelen plaatsen wel moeilijk.
Maar donderdag ben ik naar Arnhem geweest en ik heb enorm goed geshopt. Ik zal foto's maken van de outfits maar niet alle kleren bij elkaar.
Maar wat heb ik nou gekocht
Baseball vest - 15 Euro - H&M (mannenafdeling)
Soort hempje - 15 Euro - Vero Moda
Kort Jasje - 12,95 Euro - Zara
Lang vest - 9,95 Euro - Zara
Sjaal - 2,95 Euro - WE
Jurkje - 9,95 Euro - We
Jumpsuit - 9,95- New Yorker
Alles was dus super goedkoop doordat het uitverkoop was en ik ben overal echt super blij mee. Deze week zijn de 4-Daagse feesten en ik heb er enorm veel zin in, ik zal wel een heleboel foto's maken en dus ook van mijn outfits & Make-up en die zal ik dan zeker posten. Volgende week vrijdag ga ik twee weken op vakantie en ik zal kijken of ik vanuit daar ook kan posten.!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten