dinsdag 6 juli 2010

Review Gosh&Catrice oogpotloodjes

Zoals ik jullie al vertelde heb ik vier nieuwe oogpotloodjes aangeschaft. Twee van Gosh, twee van
Catrice. Op http://www.misslipgloss.nl/ had ik mijn oog ook al laten vallen op de twee oogpotloodjes van Gosh en dat was ook de reden waarvoor ik ging. Er was zoveel keuze maar ik heb het maar bij deze twee van Gosh gehouden.




v.l.n.r. Catrice Kajal Designer 030Amethyst, Gosh 001 Blue Moon, Gosh Lemon Soda, Catrice Kajal Designer 100 Tropical Green.


Op naar de swatches!



Ik vind dat ze allemaal goed kleur afgeven, en dat is natuurlijk ook wel de bedoeling maar soms valt het tegen bij oogpotloodjes. De Catrice Kajal Designer 030Amethyst vind ik het minste. Ik had er meer van verwacht. Maar zo vaak heb ik geen roze/paarse look dus ik zou hem ook het minst gebruiken. De Blue Moon, Lemon Soda, 100 Tropical Green vind ik wel echt super mooi. Blue Moon heb ik gister ook even snel op mijn ogen uitgeprobeerd en ik vind het een super mooi kleurtje. Kan gewoon bij een dagelijkse look. Er komen nog artikelen met daarin een look per potloodje. Als je even tijd hebt om naar de kruidvat te gaan dan zou ik dat zeker nog doen.


De potloden van catrice hebben ook nog een speciale achterkant waarmee je het lijntje kan vervagen. Ook daar heb ik nog swatches van maar ik weet niet of ik dit nou vaak zou doen. ik hou denk ik meer van gewoon een strak lijntje boven mijn wimperrand.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten